Tisztelt Regisztrált szerelők!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy ügyfeleink és munkatársaink egészségének megóvása érdekében, összhangban a Kormány 143/2021. (III. 27.) Korm. rendelete a védelmi intézkedések április 8-ig történő meghosszabbítása értelmében, a személyes Ügyfélszolgálati irodák továbbra is zárva tartanak. A munkákat az alábbiakban írtak szerint tudják indítani az átmeneti állapotot figyelembe véve.
Igénybejelentés:
e-mailben megküldött igénybejelentő nyomtatványon az eloszto@elmu.hu vagy az eloszto@emasz.hu e-mail címen
Nyomtatványaink az alábbi elektronikus elérhetőségekről tölthetők le:
https://elmuhalozat.hu/ugyintezes/muszaki-ugyintezes
https://emaszhalozat.hu/ugyintezes/muszaki-ugyintezes
Kérjük, hogy az igénybejelentéshez a szükséges dokumentumokat is csatolják (pl. tulajdoni lap, térképkivonat, meghatalmazás, hozzájárulások). Ha egy fájlban összesítik a dokumentumokat, a térképkivonatot abban az esetben is külön fájlként kérjük csatolni.
Fogyasztóink és az Ajánlott szerelői vizsgával rendelkező szerelők a hálózati online ügyfélszolgálatokon is elindíthatják igénybejelentéseiket
Az online ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Készrejelentés szerződéskötéshez:
e-mailben az eloszto@elmu.hu vagy az eloszto@emasz.hu e-mail címen
Ha a műszaki gazdasági tájékoztató alapján csatlakozási díj is fizetendő, azt átutalással tudják teljesíteni az ügyszámra, vagy a készrejelentést követően megküldött rendelésszámra hivatkozva
Mérőhelyi munkavégzés:
Az ügyféligények esetén prioritással kezeljük a villamosenergia-ellátás biztosításával kapcsolatos munkákat. A villamosenergiával már ellátott helyeken végzendő munkákat (teljesítménymódosítások, fogyasztásmérők szerelése napelemes rendszerekhez, vezérelt fogyasztásmérők felszerelése nappali mérő mellé) a rendelkezésre álló szabad erőforrásoktól függően tudjuk elvégezni.
Üdvözlettel:
ELMŰ Hálózati Kft.
ÉMÁSZ Hálózati Kft.
Kapcsolódó dokumentumok
