Tisztelt Partnerünk,
Az idei évben a COVID-19 járvány nagy mértékben megváltoztatta életünket, magunk és hozzátartozóink egészségének védelme érdekében hajlandók vagyunk megszokott tevékenységeinket változtatni, vagy elhagyni.
A digitális megoldások az eddiginél nagyobb szerepet kapnak magánéletünk mellett a munka világában is.
Igaz ez közös együttműködésünkre is, hiszen mostanra a teljesítmény bővítés és újbekapcsolás igények csaknem 50%-át digitális csatornán, a www.bekapcsoljuk.eon.hu felületen keresztül kapjuk a regisztrált szerelői közösség tagjaitól.
Egyre többen ismerkednek meg ezzel a digitális megoldással és használják rendszeresen mindennapi tevékenységükben.
Tudjuk, hogy a műszaki ügyintézés során az Önben felmerülő szakmai kérdésekre, dilemmákra általunk adott gyors és hasznos válaszok a kialakult jól működő partnerségünk fontos pillére.
Az egészségügyi kockázatok figyelembevételével korlátozott irodai nyitvatartás arra ösztönöz bennünket is, hogy új megoldást adjunk erre a jogos igényre.
Mi változik?
2020 július 20., hétfőtől teszt jelleggel, egy korlátozott létszámú regisztrált szerelői csoport részére elindítjuk az E.ON Regisztrált szerelői vonalat.
Hogyan lesz ez a telefonos csatorna Önnek elérhető, és milyen funkciói lesznek?
Elérhetőség: +36 96 616 360 - kérjük, ezt a telefonszámot mentse el telefonjába!
A sikeres beszélgetéshez kérjük minden esetben adja meg 5 jegyű VETr azonosítóját.
elefonos menüpont |
Nyitvatartás |
1. Plombabontás (csak érvényes FAM vizsga és megállapodás megléte esetén) |
Hétfőtől-péntekig 10.00-15.00 |
2. Szakmai kérdések igénybejelentéssel kapcsolatban |
Hétfő: 8.00-16.00 |
3. Folyamatban levő igények |
|
4. bekapcsoljuk.eon.hu felület használatával kapcsolatos kérdések |
Az új telefonos csatorna 2., 3., 4. menüpontján várjuk mindazokat a kérdéseket, amiket eddig az E.ON ügyfélszolgálati irodák munkatársaitól tudtak megkérdezni. Például:
- POD szám a teljesítmény növekedéshez, hogy be tudjam nyújtani a bekapcsoljuk.hu-n az igényemet? (Ehhez az ügyfél felhasználó azonosítója, neve és felhasználási címe szükséges!)
- Bonyolultnak érzem az ügyet, mielőtt beadom szeretnék egyeztetni.
- Hogy áll az igényem, folyamatban levő ügyem?
- Mikor és ki kapta meg a szerződést?
- Visszaérkezett-e a szerződés?
Amennyiben a teszt minden szempontól sikeresnek tekinthető, várhatóan kiterjesztjük a szolgáltatást országos szintre. Mindaddig a vonal „E.ON Zárópecsétbontás bejelentő vonal”-ként fog bejelentkezni.
E.ON Hálózati Tudásmenedzsment Osztály
Kapcsolódó dokumentumok
