Tisztelt Partnerünk!
Az alábbiakban tájékoztatjuk Önt az E.ON ellátási területén a koronavírus miatti vészhelyzettel kapcsolatos gyakran ismételt kérdésekről és válaszokról.
Kérdés |
Válasz |
---|---|
Személyes ügyfélszolgálaton tudok jelenleg ügyet intézni? |
Nem. 2020.03.16-ától határozatlan ideig nincs lehetőség a személyes ügyintézésre. Kérjük, válassza online ügyfélszolgálatunkat, mobil applikációnkat, vagy küldje el e-mailben, postán a megkeresését. |
Mikor fognak újra kinyitni a személyes ügyfélszolgálatok? |
Egyelőre nem tudjuk, határozatlan ideig zárva tartanak, amíg az egészségügyi helyzet indokolja. A www.eon.hu oldalon tud tájékozódni az újra nyitásról.
|
Miért volt szükség a bezárásra? |
A koronavírus további terjedésének megakadályozása miatt hoztuk meg ezt a döntést, ügyfeleink és a munkatársaink egészségének megóvása érdekében. |
Hogyan tudom most intézni az ügyemet? |
Kérjük, válassza online ügyfélszolgálatunkat, mobil applikációnkat, vagy küldje el e-mailben araminfo@eon.hu, illetve postán a megkeresését. |
Hogyan tudok regisztrálni a bekapcsoljuk.hu-ra? |
Nyissa meg online igénybejelentő felületet. Elérhető: www.bekapcsoljuk.eon.hu Válassza ki, a Regisztrált villanyszerelő vagyok pontot Kattintson a Regisztráció/Belépési hiba gombra. Töltse ki az űrlapot. Regisztrációs igényhez válassza ki a Regisztráció menüpontot Küldje be az adatokat a Beküldés gomb megnyomásával. Sikeres beküldés esetén automatikus visszajelzést kap a megadott e-mail címre. Feldolgozzuk igényét és megküldjük Önnek a belépéshez szükséges azonosítót. |
Mi a regisztráció menete, elakadtam? |
Fenti válasznak megfelelő |
Bekapcsoljuk.hu regisztráció után azonnal tudok ügyet intézni? |
Igen Amennyiben figyelmesen és pontosan tölti ki az online beadott igényt, (ügyfél név, fogyasztási hely és e-mail elérhetőség).
|
Milyen ügyeket tudok intézni a bekapcsoljuk.hu-n? |
Sztenderd bekapcsolás, nem sztenderd bekapcsolás, teljesítménybővítés, ideiglenes bekapcsolás, új bekapcsolás, zárópecsét bontás- |
Korábban személyesen adtam le/ személyesen szerettem volna leadni az aláírt szerződést. Nem szeretnék postára menni, de vissza kell küldeni az aláírt szerződést. Megtehetem elektronikusan? |
Igen. Az aláírt szerződést szkennelje be és visszaküldheti email címünkre: araminfo@eon.hu címre. |
Regisztrált szerelő vagyok. Plombákat hol és hogyan tudom leadni most? |
A plombák leadása átmenetileg szünetel, illetve az üzemi területeinkre tiltott a bejárás! Ennek feloldásáról hírlevelet fogunk küldeni Önnek. Addig őrizze meg a leszerelt zárópecséteket. |
Regisztrált szerelő vagyok. Hogyan tudom most az igénybejelentést beadni? |
Új bekapcsolás és teljesítménybővítési igényeiket online igénybejelentéssel www.bekapcsoljuk.eon.hu küldhetik. Ebben az időszakban kizárólag ezen a csatornán keresztül adhatják be igényeiket. |
Új bekapcsolás/teljesítmény változás miatt van időpontom a bekapcsolás elvégzésére. Ezt a munkát elvégzik? |
Igen. Az új bekapcsolással és teljesítménybővítéssel járó feladatokat továbbra is ellátjuk. |
Új bekapcsolást/teljesítmény változást mikor fogják elvégezni? |
A bekapcsolások, illetve teljesítménybővítési munkák elvégzésének időpontjáról az időpont egyeztetőink fognak telefonon értesítést küldeni a munka elvégzésének időpontja előtti egy héttel.
|
Az ügyfélszolgálati irodák zárva lesznek a vírus miatt. Hogy tudom leadni a vagy visszaküldeni a igénybejelentőkből eredő szerződéseket? |
A szerződéseket (HCS és HH ) aláírva szkennelt formában is elfogadja az ügyfélszolgálat az araminfo@eon.hu e-mail címre. Fel is dolgozzák, amennyiben látható rajta az ügyfél aláírása. |
Hamarosan lejár a regisztrációm. Kinél és hogy kell jeleznem, hogy a képzésre jelentkezem? |
A képzéseket egyelőre határozatlan időre elhalasztjuk. Akiknek lejár a regisztrációja, annak 2020.07.01-ig meghosszabbítjuk! |
A plombabontási jogosultságom megtartásához szükséges FAM vizsga érvényességem lejár. Mi a teendőm? |
Jelenleg a FAM képző szervezetek nem indítanak tanfolyamokat. Mivel az ismeretfelújító FAM oktatások is elmaradnak, ezért az oktatások megkezdéséig érvényben maradhat a plombabontási jogosultsága.
|
A plombabontási jogosultságom megtartásához szükséges FAM eszközeim bevizsgálási ideje lejár. A bevizsgáló nem fogad személyesen, hogy intézhetem a bevizsgáltatást? |
A FAM bevizsgálók azt kérik, hogy postai úton juttassák el a szerszámokat a bevizsgálóhoz, akik a legrövidebb időn belül visszaküldik a bevizsgált eszközöket. |
|
|
Kapcsolódó dokumentumok
