Tisztelt Partnerünk!
Tájékoztatjuk, hogy az E.ON területén, a már 3 éve bevezetésre került eljárásunknak köszönhetően, a hálózatra csatlakoztatás során feltárt műszaki hiányosságok száma nagy mértékben csökkent.
Tapasztalataink szerint az utóbbi időben, a mérőhelyi munkák szakszerű kivitelezésére nagyobb hangsúlyt fektetnek a regisztrált villanyszerelők.
Minden esetben írásbeli visszajelzést adunk az észlelt eltérésekről a regisztrált villanyszerelők számára, illetve ügyfeleinknek, ezzel is felhívjuk a figyelmet az esetlegesen előforduló, szakszerűtlen kivitelezésre.
Célunk a szakmai megfelelőség szinten tartása mellett az, hogy közös párbeszéd által elősegítsük a minőségi munkavégzéshez szükséges kiszolgálás feltételeit!
Az eljárásrendünk működési kereteit a MEEVET által kiadott „etikai kódex”-ben foglaltak határozták meg.
A jelenlegi „pandémia” alatti időszak miatt alkalmaztuk az elektronikus úton történő kiértesítéseket, ezzel is meggyorsítva az ügyintézés kezelését a megfelelő tényeken alapuló dokumentumok csatolásával.
Etikai vizsgálat kezdeményezésére, általában az alábbiak miatt kerül sor:
- Az igény beadásakor, a bekapcsolás időpontjában, még nincs kész a fogyasztásmérőhely A legsúlyosabb mulasztások és vétségek közé tartó esetek.
- Mérőszekrény nincs a megfelelő helyen kiépítve,
- Mért, és méretlen fővezeték keresztmetszete nem megfelelő,
- PEN szétválasztás hiányzik,
- Nincs földelő
- Földkábel védőcsöve, nem megfelelően kerül kiválasztásra
- Csatlakozó főelosztó beépítése elmarad, vagy kialakítása nem szakszerű
- Tetőtartó kialakítása nem felel meg a vonatkozó követelményeknek
- Meghatalmazott regisztrált szerelő, az egyeztetett átvételi időpontban nem tartózkodik a felhasználási helyen
- Nincs közcélú hálózat a felhasználási hely közelében, illetve a meglévő hálózat teljesítménye nem alkalmas a fogyasztói igény kielégítésére. Amennyiben egyértelműen nem eldönthető a megfelelőség, javasolt az előzetes igény elindítása.
A felsorolt rendellenességek mellett nem mehetünk el javító intézkedések nélkül, ezért megelőző intézkedésként ezúton is szeretnénk felhívni figyelmüket a szakszerű munkavégzés fontosságára.
Nem a szankcionálások növelése, hanem a szakszerűtlen kivitelezések minimalizálása a célunk!
Egyedi műszaki jellegű kérdéseikkel forduljanak a helyi üzemi kapcsolattartó munkatársaink (ügyfélszolgálati regszerelői vonal:+36 96 616 360, illetve a partneraraminfo@eon.com elérhetőségünk) felé.
Ügyfélszolgálati terület által jelezett hiányosságok:
- A regisztrált szerelői meghatalmazás hiánytalan kitöltése.
Több esetben elmarad a teljeskörű kitöltés és a fogyasztási hely címe sem kerül feltüntetésre.
Ebben az esetben telefonon az igénylőt (nem a regisztrált szerelőt) felhívjuk és amennyiben a hiányzó adatokat pótolni tudja az igény indítható, a szerződés kizárólag a szerződő félnek küldhető ki!
- Előzőleg leadott igénybejelentés módosításához szükséges adatok közlése, és általános meghatalmazás az előzőleg benyújtott igénybejelentés törléséhez.
pl.: 2021.01.01-én beadva 1*25A új igényà2021.01.02-án az ügyfél szól, hogy mégse annyi kell, hanem csak 1*20A.
Ebben az esetben az igénybejelentés módosításához nem elég a regisztrált szerelői meghatalmazás, hanem általános meghatalmazás szükséges + a módosításhoz szükséges adatok.
- Új igénybejelentés mellé benyújtott tulajdonosi hozzájáruláson a tulajdoni lapon feltüntetett tulajdonos/tulajdonosok személy/személyeknek adatai és aláírásának szükséges szerepelni
- Egy helyrajziszámon, csak abban az esetben lehet második mérőhelyet kialakítani, ha egyazon ingatlanon belül több felhasználási hely kerül kialakításra.
Ennek feltétele, hogy a közös tulajdonban lévő ingatlan használatára önálló használati jogot alapítsanak. Az okirat mellé szükséges a RÁT nyilatkozat is a kötelező benyújtandó iratokon kívül.
- egyéb hiányosságok:
- kereskedelmi befogadó nyilatkozat (abban az esetben is szükséges ha az igénylő az MVM Next-től kapja az áramszámláját és eddig nem volt vezérelt külön mérésé és most azt igényel!)
- Profilba sorolási kérdőív, egyetemes szolgáltatásra nem jogosultak esetében
- társasházi alapító okirat
- tulajdoni lap összes oldala
- mérési terv aláírt első oldala
- Igénybejelentő nyomtatványok kitöltésekor a valós adatokat közlése, az adatpontosság/ adathelyesség ellenőrzése szükséges.
Egyéb említésre méltó eset:
- Regisztrált szerelő más kivitelezői jogosultsággal nem rendelkező villanyszerelőnek tölti ki azigénybejelentő nyilatkozatot. Amennyiben beigazolódik, úgy az etikai kódexben foglaltak szerint járunk el!
Adatváltozás a társasházi újbekapcsolás során egyeztetett vezetők elérhetőségében!
Iroda |
Vezető neve |
Telefonszám |
E-mail címek |
Dunaújváros, Székesfehérvár |
Dr. Paszternákné Filus Erzsébet |
30/3783364 |
|
Győr, Sopron |
Bedőcs Krisztián Ferenc |
30/5068627 |
|
Kaposvár |
Géciné Horváth Zsuzsanna |
30/3783951 |
|
Nagykanizsa, Zalaegerszeg |
Dobosné Andrasek Szilvia |
30/5665003 |
|
Nyíregyháza |
Müller Attila |
30/7905311 |
|
Pécs |
Majorné Maretics Kornélia |
30/3783977 |
|
Szekszárd |
Árvai Éva |
30/3783352 |
|
Szolnok |
Pálinkás Éva |
30/3782915 |
|
Szombathely |
Janzsó Szilárd |
30/2512244 |
|
Tatabánya |
Hajdu Erika. |
30/3642387 |
|
Veszprém |
Tremmer Ildikó |
30/7914458 |
ELÉRHETŐSÉGEK:
Kapcsolódó dokumentumok
